czwartek, 11 kwietnia 2013

Kochani mam tylko chwilę wolnego wiec pisze szybciutko co u nas.Nasz Dominik podłapał przeziębienie i jest strasznie marudny.Cały czas chce być tylko na rękach więc mało co mogę zrobić.Alicja miała dziś bardzo cięzki dzień.Dzień płaczu,krzyku,napadów agresji.Wczoraj zaczęliśmy III cykl Roaccutane i to są niestety skutki uboczne tych tabletek.Teraz  śpi umordowana.

Kochani chciałam serdecznie podziękować Grupie AnonSell.pl oraz Centrum Informacji Miejskiej w Sosnowcu za pomoc i zainteresowanie.Dziękujemy również za wszystkie darowizny i każde dobre słowo do nas kierowane.Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

  1. Najważniejsza jest wytrwałość w dążeniu do celu. Wspólnymi siłami damy radę coś zdziałać.

    Mimo, że w portalu niezbyt często w okresie zimowym firmy zakupują reklamy promocyjne, jednak zdecydowałem, iż wszelkie korzyści pozyskane z portalu będę bezpośrednio przeznaczał na wsparcie Alicji, do momentu uzbierania pełnej kwoty ma dalsze leczenie.

    Jako marka "LINKAZ.PL" bez korzyści dla mnie, lecz odpłatność za wykonanie będzie wyłącznie na cel akcji, mogę wykonać witrynę / wizytówkę internetową w zamian za darowiznę dla Alicji,(gdyby ktoś był chętny), proszę tylko pisać w takim wypadku, że o Alusię chodzi.


    Wielkie wyrazy szacunku dla wytrwałych i dzielnych w tak trudnej sytuacji rodziców. Jesteśmy z Wami !

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam blogspot Sandrusia6 , piękna historia miłości matki i córki, czytania na dobre kilka godzin, łzy podczas czytania.. Ale mi odmienił ten blog wiele .. Www.sandrusia6blogspot.com

    OdpowiedzUsuń